måndag 28 januari 2008

Trött!

Ja, jag brukar inte vara trött den här tiden. Men igår så gick jag och la mig vid 4-tiden. Vet inte vad jag gjorde uppe så länge. Gick upp vid 11 för att promenera med hunden. Sen har vi typ vilat hela dagen, så Kex han har varit på värsta bushumöret nu ikväll. Var i o för sig iväg en snabbis för att handla lite, men det gick så snabbt att jag inte han o reflektera att jag varit iväg.....

Jag väntar på svar... på alla jobben jag sökt. Nu börjar det bli dax att få svar. Det är faktiskt vissa jag verkligen hoppas på. Men jag är inställd på nej nej nej nej..... så slipper jag bli besviken!

Nä, nu ska jag krypa till kojs!

Sov gott!

1 kommentar:

Saa sa...

Tjenare bruden.

Hoppas att allt är bra med dig... trotts att du är uppe mitt i nätterna.. hihi. Fattar inte hur du orkar... själv så däckar jag alltid innan 11.... hihi

Trevligt att höra från dig... men tyvärr så blir det nog inte Örebro på ett tag... det kostar så mycket att åka.... funderar till påsk... men inget bestämt....

Men vi får absolut klämma in en fika när jag är uppe. Snacka lite skit å så.... hör du fårn några andra ?? Sandra, vet du vad hon gör nu för tiden.. lite nyfiken.... Katta har jag LITE kontakt med.... men hon å jag bor ju så LÅNGT ifrån varnadra man kan... hon i norrland å jag i skåne... hihi

Näää... nu är det dax att sova... ska upp vid 6... ZZZ

KRAMAR