torsdag 24 januari 2008

Hindersmässan är här!!

Uj vad det går mellan tuttar o lår!! :-)

Idag har det varit full rulle. Mötte Camilla och Ulrika på stan. Tror att personalen på La Baguette kanske tyckte vi satt där lite länge.... he he. Dom sneglade hela tiden åt vårt håll när dom kom för att plocka av andra bord. Men vi hade det trevligt!!
Jag tog cykeln upp på stan. Jag har inte cyklat sen i sommras, så det fanns inte så mycket luft i. Men fyllde på lite luft från pumpen på stortorget. En bra grej det där.
I morgon ska jag upp en snabbis med Robban. Men det enda jag handlar blir nog bara lite godis. Ska kolla igenom min strumplåda ikväll eller imorgon, se om jag behöer nya. Såg på ett ställe att man fick 13 par för 100 kronor!!

I morgon ska vi även hyra den nya filmen: Supersugen, tror jag den hette. Så är det nån som känner att den vill se den så är det bara att dyka upp mot kvällningen!!!

Har nyss ätit en skål med glass. Jag får alltid ont i magen efter glass. Och så en slags rethosta. Jobbigt, därför äter inte jag glass så ofta. Nu blev jag även sugen på te. Men det får jag oxå oftast ont i magen av. Får se vad jag hittar på. Och förresten, det där tet som du gillar Jenny, jaks vad.... det... inte smakade gott!

Tänkte under kvällen lägga in lite bilder i bilddagboken oxå.

1 kommentar:

Jenny sa...

Hehe.. Smaken är som baken. :) Lipton teerna i pyramidpåse är himla goda också, köpte Lipton White idag. :)