lördag 19 januari 2008

Blåsigt värre

Jag känner mig fri!!! Närrå, men Robban åkte iväg och tog Kex med sig. Det betyder alltså att jag kan göra mig iordning utan att ha en hund stirrandes på mig i hopp om att få föjla med mig. För han förstår så väl när man gör sig iordning för att åka iväg. Så när jag åker snart kan jag åka med gott samvete. Jag får så dåligt samvete jämt när jag åker ifrån honom och säger att han får stanna hemma.

Presseningen som ligger över möblerna på balkongen håller på att flyga all världens väg snart. Så jag får nog fixa den innan jag sticker.

Det enda som är kvar av julpyntet är slingan på balkongen. Men jag orkade inte den dagen jag tog ner allt annat. Då var den även blöt oxå så.... Och den fortsätter att vara blöt så jag får ju aldrig ner den.

Jag var på Siba här om dagen. Bytte en skiva urboxen Sällskapsresorna. Skiva nr 3 var det ett hack i. Först ville dom att vi skulle byta hela boxen, men då hade vi ju varit tvungna att titta igenom alla skivor igen snarast för att se om alla dom var okej. Det köpte hon i kassan och vi fick bara byta den det var fel på!

Inga kommentarer: