onsdag 17 december 2008

Den här veckan tycker jag har gått fort men ändå inte. Den här veckan har jag bara jag jobbat tisdag. Såg att dom hade ringt i söndags, 30 minuter innan jag kom hem. Surt tyckte jag. Får se om dm ringer nåt mer. Då får jag se till att dom har mitt mobilnummer!

I söndags åkte vi hem till far. Han fick sig en helikopter, en radiostyrd. Den tyckte han var jätte-rolig!
Efter en stund kom oxå Robert med familj. Så vi blev ett par styckna. Jag blir alltid lika förundrad. Fem barn plus vissas respektive, det blir så mycket folk (då var inte alla där). Jag tycker det är roligt.
Pappa passade på nu när det fanns ett par fler starka armar att få ner kassakåpet, två trappor ner. Det väger nämligen bly!!
Vi fick tårta och nybakta lussebullar, mums!

I fredags hade jag det trevligt. Vi satt en stund hemma hos mig... jag, Camilla o Virre! Jag sket i bolaget och högg in på spriten hemma istället. Bacardi Razz är gott, mums! Men kanske inte rent, jag råkade göra misstaget att dricka i tron att den var utblandad. Nja... rätt gott ändå s¨där efteråt när jag fattade. Men jag fick inte medhåll...!
Några kort bjuder jag inte på, dom blev alldeles för tokiga för att dela med sig av!! Ha ha!!

Jag känner mig så rastlös, jag vill jobba ju! Helgerna blir mycket roligare då!
Jag satt här och tänkte att jag skulle gå och lägga mig, men är tyvärr inte tillräckligt trött.
Nu ska jag spela lite spel på nätet, så får vi se.

Inga kommentarer: