måndag 1 december 2008

Ja, jag gör ju alltid som Ulrika säger!! Ha ha, såg nu att det är nästan en månad sedan jag skrev.

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan, är dunderförkyld och fryser som en galning. Eller nja, faktiskt för första gången i dag är jag riktigt varm. Två tröjor, mysbyxor, en pläd och en tjock filt, sen en kudde med en varm dator i knät oxå.... det är mitt läge just nu!
Men så har jag liite feber.

Men jag e inte den som bangar... jag jobbar ändå!! Japp ni läste rätt. Tack vare att Jossan lämnat mina nummer på hennes dotters dagis så ringde min telefon i måndags morse förra veckan. Sen har jag jobbat varje dag, bara break för helg. Trodde fredagen var sista dagen, men i söndags ringde dom o ville jag skulle jobba i dag igen. Halvdö som jag är så ville dom att jag skulle jobba tisdag och onsdag oxå. Kanske blir fler dagar för alla verkat bli sjuka just nu. Jag sa att jag var dunderförkyld, men hon sa att bara jag orkar med... Jag sa att jag kommer om ni vill ha en snurvlande jag där. Så dom visste ju i alla fall.
Lagom till jag skulle gå sa en av dom "ses i morgon", hmm. Hon såg nog att jag såg lite undrande ut. O så fick jag två dagar till.
Alla som känner mig vet ju att jag är morgontrött. Men det har gått himla bra att kliva upp. Men onsdag blir nog värst, då börjar jag 6:30, ghaaa! Det tar ändå 20 min att åka dit.

Jaja, det är kul att vara där i all fall!!!

Eftersom en hel månad har gått har ju mycket hunnit hända. Men det får jag ta lite senare, om det ens är intressant.

Adjöken!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart det är intressant att veta vad som hänt, jue!!! Måste ju hålla sig updated tills man kommer hem igen. Kul att du fått jobba så mkt. Ett tu tre så har du ett långvarit vick, jag vet hur det är... Alltid bra att "fastna" på ett ställe för då kan man alltid få en massa jobb. Hoppas du trivs ändå?!
Måste höras nån dag...
Kramen