tisdag 24 april 2007

American Idol

Tänk den som kunde sjunga så bra så man kunde få va med om en sån sak.
Många tycker att folk är knäppa som ställer upp på sånt...men inte jag. Jag sitter istället och avundas deras röster. Synd att programmet går så sent, och bara två gånger i veckan.

Nästan alla verkar skaffa sig bloggar nu. Bidde lite nervös när jag inte kom in på jossans, men hon hade bara bytt. Tyckte jag i oför sig va bra, för det tog alltid hundra år att komma in på hennes förra! ;-)

Jag tror banne mig att grannarna ovan tror att det är en jävla lekstuga dynget runt, att man kan hoppa, dansa, springa runt eller vad dom håller på med, vad klockan än är.

Ibland kan man tro att Kex inte får nån mat, för hans mage kurrar så. Likadant med hans husse när han sover...förstår inte hur en mage kan kurra så, och inte vara hungrig.


Vad rädd jag blev nu - Kex ligger och drömmer. Han ligger och små-morrar. Annars brukar han ligga och pip-gnälla-skälla. Han är så söt när han drömmer, man skulle så gärna vilja veta vad han drömmer om.


Jag har ingen bild på honom är han sover märkte jag nu. Annars har jag tusen bilder av han. Men tänker ju inte väcka honom med en blixt när han sussar så gott!

Inga kommentarer: