söndag 22 juli 2007

HelvEte, vad ont i nacken jag har. Igår när jag vaknade var det precis så jag kom upp ur sängen. Idag verkar det ju inte heller bli bättre...
Jag hade ju hellre haft ont i foten eller nåt, grr

I går satt vi hos Fredriko Anso. Vi grillade och lekte, gud vilken energi Albin har. Han lekte tiger..., under tröjan på mig medans jag höll i Axel. Båda skrattade så jag höll på och dö.
Vi fick äppelkaka till efterrätt, den va god. Jag brukar in vara så förtjust i äpplen annars.

Idag funderar vi på att vara hemma. Åsa undrade om vi ville komma och titta på film. Det hade varit trevligt men jag tror jag vill vara hemma. Det är så jobbigt att vara borta och ha ont nånstand, är man hemma kan man tex lägga sig ner i soffan eller strunta i filmen och gå till sängen och lägga sig en stund.

Jaja, nu ska jag försöka mig på en dusch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenare Bruden.

Letade mig in på din blogg.... man är ju nyfiken ju....

Hoppas att du inte har ont i nacken längre... det är inte kul ju....

Vore kul att höras lite... lite vad som händer å så... här nere i skåneland så är det värsta översvärmingarna.... kul kul....

Har du lust så finns jag på:

http://litedansk.spaces.live.com/