onsdag 29 augusti 2007

Dagen idag.

Nu är det kallt. Har faktiskt tänt ljus här på bordet.
Var till Ikea förut och köpte nya lampor till lampan i hallen. Två av tre lampor pajade på två dagar.

Tränade på cykeln förut idag. Jobbigt, men inte så jobbigt som jag trodde. Körde i tio min. Sen tog jag en liten break och så satte jag på värsta braiga musiken, vilken skillnad det blev! 7 km på 25 min. Men jag tog det i rätt lugn takt eftersom det va första gången. Efteråt satte jag mig ner och lyssnade på musiken. Mitt hjärta slog så fort att jag såg hur magen rörde på sig när jag satt där.

Tittade på Oprah idag. Ett bra avsnitt va det, handlade om hundar. Världens längsta och minsta hund var med. Vilken personlighet den store hade! Titta på reprisen om ni har tillfälle vettja, imorgon förmiddag.

Nu ska jag natta hunden och sen gå och lägga mig själv. Upp och jobba kl 7 imorgon, jag hatar torsdagar då jag oftast jobbar 7-15.

Inga kommentarer: