lördag 1 september 2007

Farmor-dag i dag.

Farmor skulle ge Kex lite godis, det började lite oskyldigt...
Sen fick hon tassen...
det tog ju så lång tid så han tog ett kliv upp i knät!!

Farmor är en stark dam, hon och Kex väger typ lika mycket (eller snarare lite). Och han brukar faktiskt inte kliva upp i knät på folk...

Ulrika - tack för dina upp-piggande sms. Riktigt roliga, ha ha!! Sista timmen gick fortare tack vare dom!

Idag började kl 15. Men var en sväng hos farmor innnan och lämnade lite grejor jag köpt åt henne. Sen va det inventering på jobbet, blä för sånna tycker jag. Men vi kom hem någorlunda tidigt faktiskt, 22.00 va vi där ifrån. Det blir bara tidigare och tidigare. Hade det varit för hade vi varit därifrån vid kanske 1 eller 2 på natten. Usha.

Diana kom och handlade medans jag jobbade (förlåt om jag inte kom tillbaka). hon hade sin son och kusin med sig. Uj uj vad hennes kusin blivit stor. Kommer ihåg henne som, tror det va fyra och Diana o jag va barnvakt. Diana satt och sminkade sig och hon tjatade om att hon oxå ville ha mascara (vilket hon inte fick, bara på låtsas (vilka småbarn går inte på sånt)).

Ha Ha, Diana va på jobbet och storhandlade en annan dag. Jag va på väg för att ta rast. Först stod vi och pratade ganska länge, sen följde hon med på rasten där jag åt lite mat. Hennes kundvagn med matvaror stängde vi in i fruktkylen så länge! He he.

Det va nåt mer jag skulle skriva om, men kommer inte ihåg....hatar när sånt händer!
Jo, en sak, ska få några mer timmar på jobbet nu när J slutar. Ska ha mina ordinarie timmar som jag har fast, men sen ca 9 timmar (mer i veckan) på vikariat. Det blir toppen. Han sa först att vi skulle få fast på de extra timmarna, men så blev det icke, tyvärr.

Alla tjejor, tänkte jag skulle ha lite "födelsedags kalas", tror jag siktar på den 29:e sep. hoppas ni kan (om inte, kan ni väl höra av er...) Men jag tänkte att jag ska få ut en inbjudan snart!!!


Go'natt

Inga kommentarer: