söndag 2 september 2007

Kalas

Idag har jag, Robban och min mamma varit på fika hos Veronica. Hon fyller i morgon egentligen, men söndag passade bättre. Det var kul att se hur hon bor, väldig fin och lite annorlunda lägenhet. Fick jättegod smörgåstårta, synd att man blev så mätt annars hade jag tagit en bit till ;-)

Igår hade vi besök av Camilla o Henke. Vi åt lite tacos och hade det trevligt. Inga bilder, tycker det är kul att ha bilder. Men jag orkar inte vara den som tar fram kameran varje gång. Robban tar aldrig fram den, han tar väl kort om jag möjligtvis nästan tvingar honom!

Nu sitter jag i soffan efter att jag dammsugit. Robban, han står på träning-cykeln o flåsar!
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, blir väl till o ta det lungt framför tv:n. Det är ju Hitch kl 21.00 den är bra!

Inga kommentarer: