torsdag 29 november 2007

Fullt upp!

Idag vaknade jag av att Robban ringde och väckte mig. Han ringer alltid någorlunda tidigt, och så frågar han om jag är vaken... han tycker han är så rolig (han vet ju att det är ju då jag sover som bäst). MEN idag när ha ringde, då vaknade jag på Hans sida av sängen Helt påklädd. Snacka om snopen jag blev! Så började jag tänka.... då kom jag på att jag minns att jag stod vid sängkanten och klädde på mig. Jag hade tänkt att jag ska ju snart upp så jag börjar med att klä på mig... Sen minns jag inte mer!!
Att vakna med kläder känns som om att man in fått sovit ordentligt på något sett.

Senare var jag på stan och käkade lunch med Veronica. Det var så längesen vi träffades. Efter lunchen tog vi oss en runda i några affärer. Ingen av oss hade varit upp på stan på länge, så därför var det roligare att gå där och strosa lite. Handlade gjorde vi oxå. Jag la undan en grej och berättade det för mamma. Så jag hoppas hon köper den åt mig i julklapp.... tyckte inte att jag hade råd med hur mycket som helst (men uj vad man vill Ha och Ha).

Har faktiskt pyntat lite. Har inte så mycket tid över i helgen så vi började lite smått. Och tur var väl det, för gardinerna jag hade köpt till vardagsrummet passade verkligen inte. Och stjärnorna jag köpt passar rätt bra till dom gardiner jag har nu.
Om bara Kex ville gå och lägga sig inne i sovrummet. Det är ju på natten jag är mest effektiv. Jag skulle kunna storstäda nu...

Imorgon är det upp tidigt som gäller. Min morbror ska flytta. Innan jag åker ska jag hinna dammsuga, torka golv och gå med hunden. Phuu...hatar tidigt. Men görs det inte innan så hinns det säkert inte med annars, ch fredagar är ju våran städ-dag.

Inga kommentarer: