torsdag 29 november 2007

Julklapps-tipsmottages gärna!!

Måste börja med julklappar. Vill inte känna mig stressad när julen snart är här. Vilket den faktiskt är snart. Bara 26 dagar kvar! Men det är ju så himla svårt att komma vad man ska köpa.
Köpte idag på partyt, ett halsband till Robbans mamma. Då var det bara resten kvar då...

Pappa och syster fyller år på måndag. Har ingen aning om vad jag ska köpa. Syster är väl lite enklare men min far....???????

Imorgon, ...jag vet att jag tjatar om julen men... jag tänkte ta fram och förbereda lite för pyntningen. Kolla gardinerna, stryka kanske behövs... lite sånna saker.

Det blev ju superbra med iPod-sladden till bilstereon. La in en massa låtar förut, skönt att kunna välja lite mer än med en skiva. Ja ja, nöjd blev jag i alla fall

Jag måste bara få ur mig detta. Jag håller på att bli galen på grannarna. De hade sex i går så jag trodde sängen deras skulle braka genom golvet. Och i morse vaknade jag av att höll på igen. Och nu kör de för fulla muggar igen. Jävla kaniner...... med dålig säng.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Louise det e väl härligt haha, unnar du dem inte deras underbara sexliv ;-) !
Mitt värsta e iaf då vi hade grannar som var förståndshandikappade o hörde tjejen en natt ... sen på morgonen mötte exet mannen i trappan eh hmpf, vad sysslade hon med ? Självservice gissar jag eller så hade hon (o)väntat besök !