onsdag 28 november 2007

Jo men visst!

I lördags var det ett år sedan vi flyttade in i denna lägenhet. Shit vad fort tiden går!

I morgon ska jag till mamma som ska ha ljusparty. Det ska tydligen visas smycken oxå, det ska bli intressant. Är det någon som är intresserad så är det bara att höra av sig!

Idag var jag och Robban på stan, vi åt varsin baguette på La Baguette. Jag var tvungen att åka upp för att köpa nya sulor till mina skor. Dom hade liksom gjort sitt!
Det är inte varje dag som jag får upp Robban på stan, han föredrar Marieberg. Men jag har varit där så mycket att jag tröttnat på det stället. Tycker det är lite mysigare med stan. Vi passade på att gå in på Cubus. Det var 30 % på kläderna BARA idag. Men det blev faktiskt inget till mig, Robban hittade dock en tröja!
Förresten, kommer inte håg vilka som var med, men... Innan Krämaren var färdig och jag var uppe på stan, så tyckte jag att det såg ut som att det skulle bli nåt slags matsälle längs fönstrena på andra våningen. Men nån sa att det skulle bli Hemtex, tror jag (inte så viktigt men...). Men idag såg jag - det är ett fik där!!! (intresseklubben antecknar, men ni som var där fattar :-) )

Nåt är galet med min mobiltelefon. Eller så är det nätet. Det går inte att ringa från eller till. Hoppas det funkar som det ska i morgon, känns lite tomt utan mobilen.

Jag bara sitter här och nyser och nyser... och varje gång hoppar vovve högt.

Ska lägga in lite jullåtar i min iPod hade jag tänkte mig... mysigt värre!

5 kommentarer:

Anonym sa...

joo såg det oxå! Det är georges coffehouse där oxå, tredje i stan redan! men verkar mysigt att sitta där en kväll. får vi väll kanske prova nån dag.

Anonym sa...

På George Coffehouse har jag kuponger, så det låter bra.. hehe

Ella sa...

Hehe, jag erkänner. Jag hade fel! =P Men fika där någon dag låter fint! =)

Anonym sa...

He he!! Vore kul tycker jag!!!

Anonym sa...

Coffehouse by George e toppen , antar det e det ni menar? Stammishak under Sthlmstiden ! Låg ju vid en av mina "tunnelbanestationer" !