måndag 19 november 2007

Jobb och Kalas

Vad mycket jul-reklamer det börjar komma nu på tv:n. Det gör ju att man bara längtar ännu mer ju!!

Idag blev jag så glad när Jenny ringde. Jag ska jobba på hennes avdelning onsdag och torsdag, kanske fredagen oxå. TACK Jenny för att du tänkte på mig!!!

På torsdagar förut gick ju Anna Skippers "du är vad du äter". Robban och jag satt alltid och åt typ chips eller annat godis och drack dricka till det. Det var som våran lördag, för på lördagarna kunde vi skippa godiset ibland...
Man fick ju alltid så dåligt samvete när man satt där. Det roliga var att vi gjorde det inte medvetet liksom att "ikväll är det "du är vad du äter" så vi måste köpa godis". I programmen var det ofta folk som fick "skäll" för att de druckit så mycket dricka. Och jag har kommit fram till, att vi är lika dåliga på det. Det är Aldrig tomt på vårt vardagsrum bord. Vi har alltid varsit glas står med något att dricka i.
Just nu är det juice som gäller. Men jag får sån himlans halsbränna av det. Älskar juice, men min hals tycker inte det!

Hicka har jag oxå, en sådan där som gör så ont. Har inte hicka så ofta, men när den väl kommer så kommer den vid olika tillfällen under hela dagen, minst 7-8 gånger. Men det är bara att stå ut :-)

Igår var vi på 3-års kalas. Gud vad tiden har gått fort. Trevligt var det. Lill-killen fick en fyrhjuling. Han vågade inte köra den först men till slut så.... oj vad det gick (inte för att det gick såå fort, men tillräckligt). Dom är så härliga dom där små killarna, fick pussar och kramar om vartannat när vi skulle gå!

Go'natt!

Inga kommentarer: