onsdag 21 november 2007

Jobb

Japp, idag har det varit jobb för hela slanten. Hoppas dom är lite nöjda med i alla fall :-). Just nu är jag bara så trött. Jag är inte alls så trött i huvudet som jag trodde jag skulle vara efter idag. Men dunderförkyld (helt täppt snarare) och ont i halsen, helt hes är jag. Men så kan man ju vara bara över en kväll i bland, på morgonen är det som helst bortblåst. Fast, jag blev ju nyst rakt i ansiktet idag.... :-)

Förresten wow vilken slutlön jag fick. Jag hade hur många semesterdagar sparade som helst. Det lönade sig på lönen kan jag ju säga. Nu kan jag köpa mitt Singstar (som jag faktiskt tjatat om i ca 1 år nu)

Robban börjar snacka julklappspengar, han undrar hur mycket det kan gå åt. Och jag har ingen aning. Jag vet aldrig hur mycket jag handlar för. Jag sparar alltid kvitton på alla julklappar för att sedan räkna ihop, men DET blir aldrig av.
Hur mycket brukar ni handla för?

Nu ska jag gå och sova, eller i alla fall lägga mig....

Inga kommentarer: