söndag 25 november 2007

Söndag

Idag har Robban och jag städat och gjort i ordning nere källarförrådet. Grejerna har bara legat i en massa påsar och lite löst här och där. Då ser det ut som att man har mer grejer än man egentligen har. Riktigt klart är det inte, ska ta hem mina trähyllor och fixa upp det sista oxå.

För ett tag sen var jag ute gick promenad med Kex, då träffade jag på en gammal kompis. Hon hade nyligen flyttat hit. Vi har inte setts på hur länge som helst, så det var kul. När vi hade sagt hej då gick jag vidare. Två minuter senare möter jag min "kusin". Hon har hunnit med MYCKET sen sist vi sågs. Hade faktiskt tänkt lite på henne, hur hon hade det och så. Så det bidde en trevlig promenad.

För ett annat tag sen var det en bil som tutade på mig. Jag har ingen aning om vem det var. Tror det var en tjej som körde, en svart peugeot... Så är det nån som vet om att de tutat på mig och vinkat säg gärna till, kan vara trevligt att veta! :-)

Men gud vad hunden ligger och pruttar alltså. Och det luktar inte gott må ni tro. Vet inte vad som är med hans mage, han har inte fått nåt konstigt att äta i alla fall.

Ha ha! I går lästade jag att det tydligen var "köpfria dagen". He he... jag och Robban har inte handlat så mycket som i gjorde igår! Jag tycker kanske att en köpri dag inte ska ligga på en lördag... men men.

Nu ska jag försök hitta på nåt så att jag blir trött! Måste sova.

Inga kommentarer: