onsdag 25 juni 2008

jo men visst!!

Var och besiktigade golfen idag. Pinsamt, jag hade inga bromslampor.... hallååå, kollade alla lampor dagen innan. Vi (besikningskillen och jag) stod o kollade bland sladdarna till baklysena om det var nån som inte satt i. Men han a att han inte såg nå fel.
Men annars så var inte så mycket mer.

När Robban kom hem tog han sig en titt, och hittade en säkring det var fel på, eller inte itryckt ordentligt. Kommer inte ihåg... men nu ä det bara tuta o köra.

För att inte ha kört bil på 2 månader så.... ja, låt oss säga att jag har tagit igen det! Igår körde jag de mesta milen. Men jag kör helst inte inne i stan, min reaktion är inte så snabb. Eller jo, det är foten jag inte kan flytta så snabbt bara. Kan fortfarande inte böja den ordentligt och kan göra jävligt ont i bland. Men det går framåt!!

Det är ingen ide att försöka gå o lägga sig i tid, för jag somnar aldrig. Men nu är jag så trött så jag orkar inte knappt gå o borsta tänderna.
god Natt!

Inga kommentarer: