tisdag 14 juni 2011

Nämen hallå dääär!!!

Här sitter jag i soffan och gör faktiskt inte så mycket. vill gärna gå upp på stan, men har ändå inga pengar så...
När jag tänker efter så var det faktiskt ett tag sedan jag bara satt hemma o gjorde ingenting, medans Lias är på dagis. Det har hänt ett par gånger. Men för det mesta har jag fått jobba :-)
Jag borde städa men det orkar jag inte. Ser ut som skrutt här hemma.
jo, förresten!! Vi ska ju åka o köpa tält, så vi kan semestra om några veckor :-)
Något jag faktiskt vill slippa, sova i tält alltså, men har man ingen husvagn så har man inte!

Förra veckan när ovädret hälsade på hos oss, så kunde Lias inte riktigt somna, konstigt... he he.

"pang, pang... flygplan..." Ja visst Lias, en massa flygplan i luften nu, he he!


Men så fort allt oväder tog slut så somnade han så sött. Det ser inte skönt ut för fem öre, men sov gjorde han. Han fick fortsätta sin skönhetsömn i sin säng :-)

Undra sa flundra, om jag skulle ge mig in i duschen innan jag hämtar Lias - om två timmar!! Ha ha!!

2 kommentarer:

Mia sa...

Det är ju kalas med tält,ni kommer gillat!
Var bär det iväg??
Å vilket tält blev det?
KRAM!

~Louise~ sa...

Vi vet inte om det blir lika kul.. he he. Vi har inte skaffat nå tält ännu. Inget är bokat o klart ännu... men Öland hade vi tänkt oss! Blir det nån sommartripp för er nånstans då?
Kram!!