fredag 5 december 2008

Dagen i dag!

När jag har jobbat nu så har min snälla mamma kommit och gått ut med hunden. Idag när jag kom hem så kom ingen hund farandes... what? Sover han så djupt? Efter snabba funderingar så tittar jag ner i korgen där kopplet brukar ligga. Det var borta, jaha då mamma snott honom! Mycket riktigt. Han spenderade hela dagen hemma hos henne 10.30 - 18.30
Snacka om att jag kände mig ensam. Jag tittade på klockan hela tiden... kände mig som ett barn. Kan tillägga att jag var hemma till 14.

Nu är hunden hemma och jag känner mig inte lika ensam, saknar Robban sittandes i sin soffa. Men jag vet att han har det roligt!! Ringde honom runt 16.45. Han lekte chaufför, hämtade några som hade varit och åkt skidor. Och oj oj, dom var inte nyktra... ha ha

Det blev inget kalas hos pappa för min del. Inte syster heller. Pappa fick åka och hämta farmor själv.

Ha, ha pratade med pappa i telefonen när jag åkte från jobbet idag. Han klagade på dålig täckning. Han undrade var jag var.. på nya karlskogavägen... jag hade full täckning så antar att det var blandingen mellan billjud och min hes-het. Hes är fel ord oxå, varannat ord jag säger försvinner liksom. He he!

Nä, jag är så j*la sugen på nåt godis, men kan inte komma på vad. Egentligen är jag trött, men kommer bara ligga tänka på godis. Har kunnat tagit fram något tidigare, men har legat så skönt i soffan... Lat, jag vet!!
Nä, nu ska jag ut o glo i skafferiet!

Ha're!!

Morfar som busade med Kex i onsdags när vi var och kalasade för Marie!

Inga kommentarer: